Hamarosan!

Fehér Margaréta, a vallási csoportok és szekták károsultjainak megsegítését tervezi. Ha úgy érzed, hogy egy vallási szervezet károsultja vagy, akkor kérünk írj a megadott elérhetőségre és felvesszük veled a kapcsolatot.

2012. december 21., péntek

“Amit a közönség kifogásol, azt műveld: az vagy Te.” Jean Cocteau


Filippa Giordano művészetét azért kedvelem, mert mer önmaga lenni a számtalan kritika ellenére, amit kap a vájtfülű operarajongóktól, akik szerint egy bizonyos darabot így, vagy úgy kellene előadni. Ez az olasz énekesnő azonban erre fittyet hány, és úgy adja elő ezeket a darabokat, ahogyan ő akarja, ami egyedivé teszi előadását. Ez egyesekre felszabadítólag hathat, míg másokból írigységet válthat ki.
A fenti számot az elmúlt hetek kiemelkedően sok energiát követelő időszakában háttérzeneként használtam, mely szöveg fordítása alul megtalálható. Ezenkívül egy másik zeneszámot is beraktam (legalul), ami mutatja az énekesnő nem mindennapi képességeit és stílusát.

(A fordítás az én szabad fordításom, nem feltétlenül szószerinti)

You make me fly so high  ---------   Te tettél képessé rá, hogy magasan szárnyaljak
upon the wings of love   -----------   a szerelem szárnyain
making my dreams come true  -------  beteljesítetted az álmaimat
touching the sky above  ----------  megérinthettem az égboltot

Angel stay with me  ----------   Angyal, maradj velem
hear me when I call  ------------   hallj meg, amikor szólítlak
let me touch the sky    ----------  engedd meg, hogy megérintsem az Eget
so please don’t let me fall  ------   kérlek, ne hagyd, hogy lezuhanjak

Because heaven knows  -----------   Mert csak az Ég ismeri
the tears that I’ve cried  ----------    azokat a könnyeket, melyeket sírtam
all alone long so deep and wide --------  amikor elmélyültem a magányomban
Heaven knows the times that I’ve tried -----  Csak az Ég tudja, hogy hányszor próbáltam már
all by myself to hide inside ----------------   elrejteni magamat legbelül

Now that I’ve found the light   ------   De most megtaláltam a fényt
Now that this dark has gone  --------  így most ez a sötétség eltűnt végre
I’m ready to start my flight    -------    készen vagyok a repülésre
and rise to the morning sun    --------   a reggeli nappal együtt emelkedni

Oh Angel stay with me  ---------  Angyal, maradj velem
Hear me when I call   -----------   halld meg a hívásom
Let me touch the sky    -----------  engedd, hogy elérjem az Eget
So please don’t let me fall   -------  kérlek, ne hagyd, hogy leessek

And Heaven knows   ----------   mert csak az Ég ismeri
the tears that I’ve cried  --------    mindazt a könnyet, amit eddig sírtam
all alone long so deep and wide  ----  melyeket magányomban ejtettem
Heaven knows the times that I’ve tried  ----  csak az Ég tudja, hogy háynszor próbáltam már
all by myself to hide inside ---------------   magamba temetkezni

I feel strong   ------   Erős vagyok
Now I’m alive -----  Most végre élek
I feel safe  --------   Biztonságban érzem magam
Run with me  -----   gyere velem
into the light -------  a Fénybe

And Heaven knows   ----------   mert csak az Ég ismeri
the tears that I’ve cried  --------    mindazt a könnyet, amit eddig sírtam
all alone long so deep and wide  ----  melyeket magányomban ejtettem
And Heaven knows  -----------  az Ég tudja
Oh Heaven knows -------------   valóban csak az Ég tudja



2 megjegyzés:

  1. A világosság angyalához fohászkodik? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, ne kezd már te is ezzel a hülyeséggel....
      Elhiszem, hogy sok az egyszerűen gondolkodó személy a testvérek (volt-testvérek) között, de azért nem kell mindenből vallási kérdést csinálni. Létezik olyan, hogy művészet (..... a hurkán és szalonnán kívül....).

      Törlés